Aamukahvi: Asiakaskokemuksen parantaminen

Julkaistu 12.01.2017

Tapahtumapäivä(t): 22.2.2017

Alkaen kello 08:00

Tapahtumapaikka: Hämeenlinnan Raatihuone, Raatihuoneenkatu 15

Haluatko lisätä myyntiäsi? Oletko miettinyt miten voisit lisätä asiakasuskollisuutta? Jäitkö pohtimaan mitä asiakaskokemus oikeastaan tarkoittaa? Syksyllä pidetyn monikanavaisen markkinoinnin jälkeen on yrittäjän aamukahveilla teemana nyt markkinoinnin syventävä oppimäärä – asiakaskokemuksen parantaminen. Tule oppimaan lisää ja saamaan uusia ideoita yrityksenne asiakaskokemuksen parantamiseksi. Tilaisuuden päättää kirjan aiheesta tehneen valloittavan Katleena Kortesuon kokemusrikas ja viihdyttävä asiantuntijapuheenvuoro.

OHJELMA

8.00-8.15 Aamukahvi
8.15-8.30 Hämeenlinnan kaupunginjohtajan tervehdys, Timo Kenakkala tai Juha Isosuo
8.30-8.45 Yrityscase 1: Kauppapaikka Tavastila, Miikka Anttila
8.45-9.00 Yrityscase 2: Nooran Viinibaari, Noora Vennamo
9.00-9.30 Asiantuntijapuheenvuoro: Katleena Kortesuo
9.30-10.00 Vapaata keskustelua

Tilaisuuden järjestää Linnan Kehitys Oy yhteistyössä Hämeenlinnan kaupungin kanssa. Yrittäjän aamukahvi on hämeenlinnalaisille yrittäjille ja yrityksille suunnattu maksuton tilaisuus.

Ilmoittaudu mukaan>>

Järjestäjänä Linnan Kehitys Oy

Lisätietoja Hanna Willner, puh. 050 441 9204 , hanna.willner@linnan.fi

Jätä yhteydenottopyyntö

Jätä yhteydenottopyyntö, anna meille palautetta tai vinkkaa hyvästä kehityskohteesta.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

@

Ei aktiivisena viimeaikoina