Häät linnassa-kaupunkimarkkinointikampanja mukana Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailun kärkikahinoissa
Hämeenlinnan vuoden 2018 Häät linnassa –kaupunkimarkkinointikampanja on valittu Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailun shortlistalle. Kilpailuun osallistui tänä vuonna ennätykselliset 47 markkinointitekoa, joista 12 vaikuttavinta kisaa Kuntamarkkinoinnin Suomen mestarin …
Väriestejuoksusta jenkkiautoihin ja Metallicasta partiolaisiin – Kantola tapahtumapuistossa on imua
Tänä vuonna Suomen suurin tapahtumapuisto Kantola kerää ennätysmäärän kävijöitä Hämeenlinnaan kesän monipuolisella tapahtumatarjonnalla. – Arvioitu kävijätavoite on noin 75 000 – 80 000 ihmistä kesälle, …
Metallican Worldwired Tour 2019 toi noin 10,9 miljoonan euron kokonaisvaikutuksen
Sponsoroinnin ja viestinnän tutkimusyritys Sponsor Insight Finland toteutti Live Nation Finlandin ja Linnan Kehitys Oy:n toimeksiannosta Kantolan tapahtumapuistossa esiintyneen Metallican Worldwired Tour kävijätutkimuksen. Tutkimus toteutettiin …
Markkinointi-, viestintä-, tapahtuma- ja matkailutiimin referenssit
Olemme monessa mukana. Tutustu artikkeleihin ja katso mitä kaikkea teemme!